Friday, October 22, 2010

Enesehinnang läbitud kuruse kohta

Mõeldes tagasi läbutud kursusele "Haridustehnoloogia erivajadustega inimestele" võib kindlasti öelda, et tegemist oli väga õpetliku ja eripedagoogika üliõpilaste jaoks vajaliku kurusega.
Kõige huvitavamad teemad minu jaoks olid erinevate erivajadustega inimeste jaoks mõeldud infotehnoloogiliste lahenduste võrdlus ja oma blogi loomine, mille tegemist ma siiani pidevalt edasi olen lükanud.
Enim probleeme tekitas mulle oma kodulehe tegemine. Kõik mis puutub programmeerimisse, paraku,  oli on ja jääb minu jaoks tõeliseks müsteeriumiks.
Mis aitas mul õppida? Eks ikka soov erialaselt võimalikult palju areneda. Võimalikult palju antud teema ja ka enda kohta teada saada. Ja seda ma ka sain.

1 comment:

  1. Väga tore, tänan ausa tagasiside eest!Edu edaspidiseks!

    ReplyDelete